reklama

PARIS in 3 days

interaktívny článok pre skúsených aj začínajúcich cestovateľov, pre znalcov umenia, múzeí, galérií... milovníkov Paríža!!! dovoľte mi zdôrazniť slovo INTERAKTÍVNY!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

o 3, 2, 1... a je to tu...

PARÍŽ

och zdá sa to ako sen... ale predsa to nakoniec vyšlo. Ideme tam - do mesta módy, (Ajfelovky), (Lúvru)... syra, víťazstiev, cintorínov, metra.... francúzov.

 Zatiaľ neidem dávať praktické rady... jednak preto, lebo nemám(e) žiadne skúsenosti, jednak preto, lebo som v štádiu ich hľadania. Keď som prechádzala blogy... a študovala cestopisy (zase až tak veľa ich nebolo) našla som rady tipu - do Paríža? určite si nekupujte letenky v máji, ale skôr, a určite tam nechoďte v Júli...mala som pocit akoby všetko čo som si naplánovala... bolo úplne naopak... a možno bude uvidíme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Odchádzame štvrtok a strihneme si to cez Miláno. Aj tam, aj späť. Uvidíme nakoľko skvelý tento nápad bol. Ale každopádne čuduj sa svete bol v danej chvíli ( mesiac máj) najlacnejší. Najlacnejšie to bolo v danej chvíli s Ryanairom - BA -Milano-Paríž a späť (2 spiatočné letenky spolu za 7 700 ,- Sk). Momentálne sa ako nevýhoda akurát zdá byť poloha letísk - aj v Miláne aj v Paríži sú letiská od miest vzdialené asi 1 hod cesty autobusom. Áno, áno je to od ruky... čo už. Poučenie do budúcna... vybrať iné letisko... a radšej priplatiť na letenke ako na autobusoch do mesta!

Program na deň do Milána je viac menej voľnejší... priorita vidieť dóm... viac toho aj tak nestihneme a šetríme energiu na Paríž. Na ten máme LEN tri celé dni (sobota, nedeľa, pondelok) ... preto treba plánovať veĺmi starostlivo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 A v tomto bode, by som ocenila vaše tipy, poznámky, rady, skúsenosti...

PARÍŽ... 

ako cestovať čo najvýhodnejšie? je výhodné kúpiť si kartu do múzezií? kde čo najlacnejšie jesť? a pod.... poznáte nejaké skryté tajné miesto... kam sa oplatí zájsť? ... čokoľvek vás napadne. Dajte vedieť ... :)

 Merci!

Jana Hrivniaková

Jana Hrivniaková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milujem tulipány, ceruzky a Boha, neznášam opakujúce sa zvuky Zoznam autorových rubrík:  čo som si uvedomilapovedané inakvtedy pre ....alternativa...idem tamSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu