reklama

Svet, tras sa! Som tu.

Dozrievajú jablká. Rastú deti. Bolia staré kosti. Niekde medzi tým, sa každý deň rodia moje myšlienky. Zomierajú. Len tak plynú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: © Kelliem | Dreamstime.com)

Vzrušenie, keď v rukách držím maturitné vysvedčenie. Svet trasss sa... idem!Bolí to... a stále viac a viac, kým si človek uvedomí, že nie je dokonalý.Že svet nečaká len na neho, aby sa dal zachrániť.Vždy som chcela vyhrať nobelovu cenu... za mier, za nejaký prevratný objav, za čokoľvek. Byť nachvíľu slávna - skutočná. Toto som sa naučila. Kým o mne nevedia VŠTECI, akoby o mne nevedel nikto.Akoby bolo úplne zbytočné, aby som bola.Žiť niekde nenápadný, malý život. Skladať mozaiku detailov, výhier a prehier, a na čo?

Jana Hrivniaková

Jana Hrivniaková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milujem tulipány, ceruzky a Boha, neznášam opakujúce sa zvuky Zoznam autorových rubrík:  čo som si uvedomilapovedané inakvtedy pre ....alternativa...idem tamSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu