reklama

Paríž...budem ťa milovať???

uvidíme

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu
(zdroj: http://amelielefilm.online.fr/persos/img/amelie2_fond.jpg)

Tri dni.

deň prvý. 9:00 - Začíname v Notre Dame... 10:00 presun do Louvre ...

deň druhy. 9:00 - ....

Od kedy sa pamätám rada organizujem. Všetko. Všetkých. Nemusím byť v centre pozornosti, ale mám rada veci po svojom. Organizovať tri dni v Paríži tak pre mňa nie je katastrofa... ale radosť. Nedajbože sa mi niekto pokúsi dať dobre mienenú radu... ak na to sama neprídem, nepovažujem ju za najlepšiu pre mňa. (... no áno, ešte sa učím, učiť sa od iných).

Na stole namiesto obrusu rozprestretá mapa mesta módy... v ruke zvýrazňovačky, na kolenách notebook - www.louvre.fr ... očka žiaria štastím, vzrušením... dobrodružstvom. V hlave mi behajú samé číselká, otázky... koľko sme schopné prejsť za deň? aké je vstupné? aká ťažká môže byť batožina? ... ktorá možnosť je najvýhodnejšia... ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na tri dni sme sa rozhodli kúpiť kartu Paris Visite... a Museum Pass na dva dni... a...

 a tak som si prečítala posledný odsek blogu http://venczelova.blog.sme.sk/... ... a tak mi to došlo. Možno by som to všetko stihla podľa premysleného plánu... ale ja sa chcem Paríža nadýchnuť ( a nie lapať po dychu), chcem ho pozorovať (a nie nervózne pozerať na hodniky a prepočítavať koľko múzeí musím stihnúť, aby sa mi karta vyplatila)... chcem sa zaľúbiť... ak bude do čoho! :)

Bude? uvidím... ;)

Jana Hrivniaková

Jana Hrivniaková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milujem tulipány, ceruzky a Boha, neznášam opakujúce sa zvuky Zoznam autorových rubrík:  čo som si uvedomilapovedané inakvtedy pre ....alternativa...idem tamSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu